web analytics

Mituri DESPRE vaccinul COVID-19: Vom avea micro-cipuri și ADN-ul se va modifica. Implicațiile lui Bill Gates

• Mituri despre VACCINUL covid 19

BBC a analizat unele dintre cele mai răspândite afirmații false despre vaccin – de la planurile de a introduce microcipuri în oameni la alterarea codului nostru genetic.

Afirmații privind modificarea ADN-ului celor vaccinați

Teama că un vaccin ne va schimba ADN-ul este una dintre cele mai difuzate pe rețelele de socializare. BBC a întrebat trei oameni de știință independenți despre acest lucru. Toți au spus că vaccinul anti-COVID-19 nu va modifica ADN-ul uman.

Temerea pleacă de la faptul că unele dintre vaccinurile nou create, inclusiv cel dezvoltat de Pfizer/BioNTech, utilizează un fragment din materialul genetic al virusului – ARN mesager.

Injectarea ARN-ului într-o persoană nu afectează în niciun fel ADN-ul unei celule umane”, spune prof. Jeffrey Almond de la Universitatea Oxford. Acesta oferă organismului instrucțiuni pentru a produce o proteină care este prezentă pe suprafața coronavirusului. Sistemul imunitar învață apoi să recunoască și să producă anticorpi împotriva proteinei.

Afirmațiile despre microcip

O teorie a conspirației care a cuprins tot globul susține că pandemia de coronavirus este o acoperire pentru un plan de implantare de microcipuri, în spatele căruia se află co-fondatorul Microsoft, Bill Gates.

Nu există nici un „microcip” în vaccin și nu există nici o dovadă în sprijinul afirmației că Bill Gates are astfel de planuri. Fundația Bill și Melinda Gates a declarat pentru BBC că această afirmație este „falsă”.

Aceste zvonuri s-au răspândit în martie, când Gates a spus într-un interviu că în cele din urmă „vom avea niște certificate digitale”, care ar putea fi folosite pentru a arăta cine s-a recuperat, cine a fost testat și în ultimul rând, cine a primit un vaccin. Nu a spus nimic despre microcipuri.

Afirmații despre prezența de țesut fetal în vaccinuri

S-a spus, de asemenea, că vaccinurile conțin țesutul pulmonar de la fetuși avortați. Acest lucru este fals: „Nu sunt utilizate celule fetale în niciun proces de producție a vaccinurilor”, spune dr. Michael Head, de la Universitatea din Southampton.

Un videoclip postat pe una dintre cele mai mari pagini anti-vaccin de pe Facebook se referă la un studiu despre care naratorul susține că este o dovadă a componenței vaccinului dezvoltat de AstraZeneca și de Universitatea Oxford. Dar interpretarea naratorului este greșită – studiul în cauză a vizat modul în care vaccinul a reacționat atunci când a fost introdus în celulele umane în laborator.

Confuzia poate să fi apărut deoarece într-o anumită etapă a procesului de dezvoltare a unui vaccin se utilizează celule cultivate în laborator, care provin din celule embrionare care altfel ar fi fost distruse. Tehnica a fost dezvoltată în 1960, și niciun fetus nu a fost avortat pentru realizarea acestei cercetări.

Mai multe articole

Până la urmă s-a făcut TRANSFERUL valizei NUCLEARE!

Trump nu  vrut să dea ochii cu noul președinte al Americii, Joe Biden Transferul nuclear …

Un comentariu

1. Eu nu fac așa ceva. Vaccinul împotriva gripei coronavirus este 666 cifra satanice. O rog din suflet pe Roxana Tivadar de la ProTV să facă așa ceva. Și voi să nu faceți așa ceva cu acest vaccin împotriva AntiCovid19 care are microcip. Vă rog din suflet să nu faceți așa ceva.